adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Hos mormor

Kategori: Allmänt

Det blev som det alltid blir då jag planerar inlägg: ingenting alls! Men jag lovar; det kommer, lite senare. Just nu är jag och Ossian hos hans mormor och ska äta middag på snart. Paj bjuds det på, dagen till ära :) Sedan ska vi bara ta det lugnt. Vi skulle egentligen till farbror Emma för att kolla premiären av Tonårsbossen, men jag bestämde mig för att vi stannar hemma istället. Både jag och Ossian har sovit ganska dåligt de senaste nätterna så vi behöver vila lite. Imorgon är det ju tisdag vilket betyder Öppna Förskolan! Då måste vi ju vara extra pigga! Dessutom så träffar vi ändå Emma imorgon för då är det Svenska Hollywoodfruar, och det får man inte missa ;)
Ossian har börjat öva på att sitta i sin tripptrapp-stol nu :) det är blandade känslor. Bilden är från förra veckan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: