adjektivsteorin.blogg.se

Lite tjafs, snack och allmänna funderingar om mammalivet

Öppna förskolan

Kategori: Vardag 2013

Förra tisdagen var vi ju på öppna förskolan för första gången med kidsen :) (Vi har även hunnit vara dit denna tisdagen också). Tänkte ju skriva efteråt om hur det varit, men som alltid hände det någonting annat och det blev inte av, så jag skriver nu istället :) Helt fantastiskt roligt var det! Kul att träffa andra mammor och barn, även om det bara var två till där förutom vi. Två mammor och två barn då, så fyra. Vi gick ju på en dag då det bara var för föräldrar under 23, så det var ju förväntat att det skulle vara lite mindre folk, men det var lika trevligt ändå ^^ Fröknarna var helt underbara och jätteengagerade i barnen, sånt blir man lycklig av :) 
Denna veckan när vi var där drog även jag och Karro med oss våra karlar, de måste ju också få vara med ;) Min var dock så trött att han nästan somnade på plats och vaknade inte till förrän vi gick därifrån, två timmar senare. Nåja, nästa gång kanske han är mer alert ;) Den här gången gjorde vi hand- och fotavtryck med fingerfärg :D Blev hur fint som helst och jag ska riktigt börja leta efter nån snygg ram som man kan stoppa in ett av dem i :) 
 
Jag hade tänkt promenera dit idag också, men det blev inte av flera anledningar: (Här tänkte jag göra en punktlista, men funktionen vägrade samarbeta -.-')
 
Ossian har börjat sova dåligt på nätterna igen (antingen är det en utvecklingsfas eller tänder, anar jag) och i natt var han vaken till fyra och vaknade tio -.- Trött mamma.
Vädret idag är inte till en promenerares fördel. Regn, regn och en massa moln. Nej tack.
Trött mamma.
Uuhm.. Känns som att jag glömt något.. 
 
Nåja, det blev inte av hursomhelst. På måndag eller tisdag blir det iaf :)
Ossians autografer <3
 
 Björn och Ossian i tisdags, leker i myspölen :)
 
 Glada kompisar förra veckan <3 Ossian, Lily och Lova :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: